Mörker

Så var det Fredag och det känns i hela kroppen att jag behöver det. Den här första "mörka" veckan efter att vi ställde om klockorna har verkligen påverkat mig. Att det är becksvart ute redan vid tre-tiden på dagen gör mig inte gott. Då vill jag hellre ha en massa snö som lyser upp lite grann. I kväll blir det bara lugnt och skönt samtidigt som jag ska packa ihop lite smått och gott inför Vadstena i morgon. Som alla med barn vet, blir det alltid mer att packa än vad man först tror.. Men det ska bli mysigt att åka ner och hälsa på och inte minst träffa världens bästa son som jag saknar massor nu! Nej, nu ska jag göra ett sista ryck innan jag ska försöka komma hem lite tidigare.. Kram och Trevlig helg!


Sist vi var i Vadstena sken solen och vi kunde både ta morgon och kvällsdopp i Vättern.. Tror nog att vi får hoppa över det den här gången...
Allmänt | |
Upp