Ännu mera jul..

Jag kom på att även vi här hemma redan börjat "fira" jul idag.. Sebbe har frågat efter "julegröt" ett tag nu och igår handlade J hem risgrynsgröt som barnen fick till frukost. Oj, vad dom åt! Så där satt vi vid frukostbordet med tända ljus och gröt på bordet som värsta decembermorgonen i början av oktober..:-)
Min lilla pojke är för övrigt så otroligt förälskad. Idag tillverkade han en present till henne på slöjden som han sedan gav till henne samtidigt som han frågade chans på henne. Hon svarade nej.. Man får inte lägga sig i sånt här som mamma va? Jisses. Jag blir ju helt stressad av det här ju! Nu planerar han redan sitt kalas i Mars för då ska han ha disco och dansa med flickan.. Herregud. Min lilla pojke har kärleksbekymmer. Han är ju typ nyfödd? Jag hänger inte med!

Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Åh nej! Sebbe plutt! Hur kunde hon svara nej efter allt han har gjort??

Upp