Familj

Något som jag verkligen kan tycka är väldigt tråkigt är att jag inte har min familj nära. Alla är väldigt utspridda och i den vardagen jag lever i just nu, finns det så otroligt lite tid att hinna åka och hälsa på dom. Men idag fick jag 2 väldigt roliga nyheter! Mamma kommer hit och har fredagsmys med oss i morgon! Hon åker hit och sätter sig i soffan med två överlyckliga barn och tittar på bollibompa. Sen åker hon hem igen. Har jag sagt att hon är världens bästa mormor? Sen har jag världens bästa svåger också! Igår bokade han flyg hit till oss för honom och syster! Dom kommer sista helgen i November och i en helg får vi lyxen att ha dem här! Nu längtar vi massor! Sen har vi min fina fina pappa också! SOM jag längtar efter dig Pappis! Stiligast på hela bröllopet på österlen! I december ska vi försöka komma upp och kramas med er!

Nu ska jag sova och ladda upp inför morgondagen!

Sov gott!

Allmänt | |
#1 - - Dudde:

Det är härligt att få läsa din blogg Julia. Vilken fin bild på brudparet o Magdalena, Bobo, Sture och Ulla. Jag går gärna på bröllop ibland, sätter i USB-minnet och bara minns.



Kram

Dudde o Christer

Upp