Måndag!

Hej Hopp!

Nu var det dags för en arbetsvecka igen. Men känner mig ganska pigg så det känns inte jätte jobbigt.

Vi har haft en härlig helg som började med en mysig hemmakväll i Fredags. Jag och Mr`J åt god mat, drack ett gott rött vin och kramades i soffan. I Lördags åkte vi till Solna och träffade hela härliga släkten. Först blev det fika med gudomlig äppelpaj hemma hos svärmor & svärfar och sedan gick vi hem till svägerskan och åt middag och pratade Thailand! Tänk, det är ju inte så fasligt långt kvar.. Åh, vad skönt det ska bli!

Hemma hos kusinerna satt jag och tittade på en massa bilder ifrån dopet/bröllopet i augusti och hittade en massa fina! Jag delar med mig av några.. Vet dock inte riktigt vem som är fotografen till vilket kort..

Miss C sjunger i kyrkan..

Efter en lång dag blev tillslut lill-snorpan trött och kramades med mamma..=)

Stella med sin söta kompis Viola! Måste ju förklara varför min lilla tös ser helt galen ut i håret.. Hon hade haft jätte fina tofsar hela dagen, men på eftermiddagen kastade hon iväg dom och eftersom hon var blöt i håret när vi satt upp dem, så blev resultatet såhär! Det var många osm skrattade åt henne då hon sprang runt och såg ut som den galna proffesorn i rosa klänning..=)

Dom "stora" grabbarna som man knappt såg till på hela dagen.. Oj, vad roligt dom hade!

Mina snygga kille!

En väldigt trött Stella och världens bästa farmor!

Jag vill också kunna bära upp en klänning som Miss C gör! Hon är ju olagligt snygg den där pinglan!

Som sagt.. Stella såg rätt rolig ut.. :-)

Barnen hade "möte" bakom huset. Där delade dom på en hel burk med gelehallon och planerade vad dom skulle hitta på för bus..=)

 

 

 

 

 

Allmänt | |
Upp