Inte okej dag idag

Somnar ståendes på tunnelbanan. Kan knappt hålla ögonen öppna vid skrivbordet. Jisses vad trött jag är! Stella får hög feber på nätterna och har börjat vägra ta även alvedonen nu. Man får trilskas bra länga innan hon ger med sig och då går det såklart jätte bra. Varför måste ungar vara så förbaskat envisa? Hon har iaf legat PÅ mitt ansikte typ halva natten och eftersom hon knappt har uttrymme i halsen för att andas så låter hon inte lite. (Att man även luktar PYTON i munnen av halsfluss gör inte saken mysigare..) Hon andas och brölar så mycket att det är omöjligt att sova. Sen har hon drömt en massa feber-mardrömmar om att folk tar hennes pengar (??), spindlar i sängen och en massa andra hemskheter som bidragit till att det inte varit helt lätt att sova från 03:00-05:30. När klockan ringde 06:30 var jag redo att kasta in handduken, ringa och säga upp mig från jobbet och börja grina. Men nu sitter jag här igen. Ler och hojtar -God Morgon! till alla kollegor som kommer in på kontoret och låtsas som att ingen ser mina röda svullna ögon.
 
Life is Awesome!
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Försöker telepatera över lite energi! PUSS

#2 - - Malin:

Å stackars dig! Vilken natt och vilken dag det måste ha varit för dig igår!

Låter som om Stella brås på sin pappa vad gäller feberdrömmar. Spindlar var, om jag inte missminner mig, vad Jonas brukade feberyra om...

Upp