Fredag!

Så var det redan Fredag! Den här veckan har gått galet fort! Men trots förkylningen från nedre världen så har det varit en mycket bra vecka! I Tisdags åt jag hummer till lunch och firade min fina arbetskollega Manuela som fyllde år. I Tisdags fick jag följa med Miss C till kungliga operan och Grammisgalan! Galan var kul och vi satt längst fram och skrattade åt alla stackars kameramän som fick sig ett ordentligt konditionspass..:-) efteråt gick vi och åt och jag skrattade så mycket att jag hade värk i kinderna dagen efter..:-) Härliga brudar! I onsdags slutade jag tidigt och var med Sebbe hos doktorn. Mamma kom ut till oss också och stannade kvar tills igår och det är alltid lika trevligt med dessa besök. I går kväll gick jag och Pillan på en promenad i snöstormen och vi fick ladda upp kompisbatteriet lite. Det går ju så jäkla länge mellan gångerna vi ses! Nu är jag redo för helg och i morgon ska jag få träffa min roliga syster också! Trevlig Fredag på er!

Allmänt | |
Upp