Torsdagen den 23:e Februari 2012

Hipp Hipp Hurra för lilla prinsessan idag! Det är ju såklart alltid roligt när små söta barn föds här på jorden..
Jag och Sebbe satt och tittade på Prins Daniels presskonferans i morse och det var fint. Att tårar var nära att komma hos honom var det inte svårt att se. Men jag tycker så synd om honom ändå. Det lilla flickebarnet är inte mer än 2 timmar och han måste dra på sig finkostymen, (För jag gissar att han inte bar den under själva förlossningen..) kamma håret och göra sig fin. Sen måste han gå ut och prata med en massa människor som inte har för avsikt att direkt lämna den lilla familjen i fred som han så snällt bad om.. Men han var duktig och jag tycker det är roligt med nya medlemmar i kungahuset. Må dom kosta oss en massa pengar och annat, men jag tycker om dom på samma gång..=)

Efter att vi var på hattprovningen i Lördags har jag kommit på en massa tillställningar jag behöver bli bjuden på. Så om någon känner för att dra ihop en häst-polo-tillställning i sommar, så bjud gärna mig! Jag kommer att komma såhär:



Om någon även ska satsa på ett förmiddagsbröllop i år, så glöm inte mig! DÅ kommer jag komma såhär:


(Männen som är med på bilderna, följer inte med mig som sällskap på tillställningarna. Bara så ni vet..)

Det var nog allt för idag. En dag från Fredag, en dag från efterlängtad löning och på vår nya tronarvinges födelsedag!

//J
Allmänt | |
Upp