4 blir 5

Två sista dagarna på jobbet innan jag kastar mig ut i sommarledigheten. Känns som varje år, fantastiskt!
 
Fast nu sitter jag och tittar på gamla bilder ur bloggen och vet ni vad... Jag längtar liiiite tills det ser ut så här hemma..
 
 
Och så här ute...
 
 
För om livet är snällt och allt går bra, så blir vi fem i Jul. Sebbe ska bli ännu mera storebror och Stella ska inte bara vara lillasyster länge. Mitt i allt julfirande, snöskottande, glöggdrickande, paketöppnande och prinskorvsätande ska vi alltså få en liten bebis! Är otroligt spänd och förväntansfull och nu när man kommit över den värsta illamåendes-tiden så kan jag verkligen njuta av det faktum att vi ska utöka vår lilla knasiga familjeskara! Och de senaste dagarna har jag även fått känna de första små sprattlande sparkarna därinne och jag vet att jag är lyckligt lottat som får gå igenom det här stora en gång till.
 
Vad tror ni att det blir den här gången? Just nu tror jag att det ligger en liten tös där inne.. Men vad vet egentligen jag? Vi får helt enkelt vänta och se..=)
 
 
Allmänt | |
#1 - - Elin:

Stora gratulationer, va härligt! Fast Jonas skvallrade för länge sen ;) kram från oss!

#2 - - Eve:

Äntligen!! Läste ju det på Amandas blogg för längesen. Vad roligt med bebis!

#3 - - Malin:

Som vi läängtar till jul, vi i Solna också!
Det ska bli UNDERBART med en till liten bebis i släkten!!

#4 - - Maria (Majsan):

GRATTIS!

Jag läste också på Amandas blogg att ni skulle få en liten!
Eller snarare, Jag läste en kommentar och såg att det stod "Julia Nordangård" & tänkte att så många kan de fasiken inte finnas! :)

Hittade din blogg genom Lisa & har undrat om de kanske var du som skrev den där kommentaren! :)

Grattis igen!

#5 - - Linnea:

Ååå grattis Julia å Jonas:-) blir alldelles lycklig i hjärtat att läsa dina fina ord. Det e fantastiskt å va fem:-) puss på er

Upp