Härlig helg!

Så var det Måndag igen.. Fast det närmar ju sig semester iaf..=) Längtar som tusan att få lata runt hemma, inte behöva ställa klockan varje morgon och att få träffa hela min utspridda familj!
 
Vi har haft en jätte härlig helg! I Fredagskväll var jag och Stella hemma själva och vi passade på att ha riktigt tjejmys..:-) Vi åkte och handlade och kom fram till att vi skulle äta plockmat. Så vi samlade ihop det vi tycker bäst om i korgen (Mozarella, Avocado, ägg, baguette, räkor, tomat, gräddfil och massa annat..=)) och åkte hem och åt lääänge i vardagsrummet..=)
 
 
På Lördag åkte Stella med farmor och farfar ut till Siggesta Gård och efter någon timme fick jag ett SMS med en bild i.. Tänk vad stolta vi blev! Den lilla tösabiten är ju lite nervig av sig när det kommer till djur, så att hon själv bett om att få rida är ju fantastiskt!
 
 
Jag och Mr`J åkte istället till Rosa Villan i Sollentuna och firade Nisse som fyllt 30! Det var ett strålande väder och så himla roligt att träffa alla! När klockan slagit 23 och regnet hade börjat ösa ner, satte vi oss i bilen och åkte hem. Precis lagom för att inte vara alltför trött i går!
 
Då hämtade vi hem vår lilla tösabit och hade en mysig eftermiddag i "trädgården" och i soffan på kvällskvisten.
I morse mötte vi upp mormor vid T-centralen och vinkade hej då! Stella ska ju få hänga i Vadstena i en hel vecka! Stella själv var upprymd och väldigt laddad, medans jag och Jonas antagligen kommer gråta av saknad redan i morgon...=)
 
Idag ska jag passa på att åka hem och hänga med Miss C i Hammarbyhöjden! Ett mycket bra sätt att utnyttja en barnledig vecka! :-)
 
Hej Svejs!
Allmänt | |
Upp