Hurra, hurra , hurra!

Det Blev en liten pojke! stort stort grattis till C och L!! Åh vad jag ser fram emot att träffa er så fort ni orkar och jag kommit hem! Grattis igen!

Vi har haft en förträfflig dag! Jag och Sandra startade dagen med att direkt efter frukosten ta en långpromenad längs med sjön. Det är så vackert att jag inte kan sätta ord på det. Och det är fullkomligt omöjligt att få med det vackra på bild.. Efter en svettig men trevlig promenad var det dags att bege oss till andra sidan sjön, där Passion (produktionsbolag från London) håller till. Årets fotbollsmatch hölls och efter spännande, svettiga och kämpiga 30 minuter föll dock resultatet inte till vår fördel.. Men det var kul!
Efter det åkte jag, Manuela, Sandra och Fritte upp i bergen och handlade middagsmat. Under tiden jag och Manuela skulle åka till Geneves flygplats för att hämta vår kollega Niklas skulle resten av gruppen laga middagen. Dock var det inte så lätt att hitta i alla dessa små alp-byar och att läsa franska skyltar är inte så lätt.. Efter 4 1/2 timme var vi äntligen hemma igen och maten fick vi värma..;-) Men nu är alla här och i morgon hoppas vi på fortsatt bra väder och besök inne på festivalen!

Sov gott!

Julia

Allmänt | |
Upp