Så var det Måndag igen..

Det är alltid en riktig match att komma upp och iväg till jobbet, måndagen efter midsommar. Huvudet har redan ställt in sig på S E M E S T E R.. Men jag kör i 2 veckor och 2 dagar till. Sen har det förhoppningsvis slutat regna och vi får fyra fantastiska sommarveckor! =)
 
Helgen var precis sådär härlig som det alltid är uppe i vackra hudik. Första året som jag varit med och vi kunnat äta alla måltider utomhus i solsken. TACK! Det var tillochmed så varmt att barnen kastade av sig kläderna och lekte i vattenspridaren! Det blev även lite dans runt stången, båtturer, god mat och god mat!
 
Eftersom jag sitter på jobbet har jag inte så mycket bilder att bjuda på, men här är lite grann iaf!
 
Eftersom vi åkte hem redan i Lördags så gav ju gårdagen möjligheten att träffa LIsa och Morgan som var på snabbvisist i Sverige! Och eftersom Morgan fyller 1 år idag fick Stellan välja en present till födelsedagsbarnet! Det blev en alfonsbok och en "mask" som kan åka själv på golvet. Hoppas att de kommer uppskattas av det lilla charmtrollet!
 
 
Efter 2 timmars lek för barnen och "tjatter" från oss vuxna så vinkade vi hejdå och åkte hem. Eftermiddagen spenderade vi ute på fotbollsplanen, lekplatsen vid middagsbordet och i soffan/sängen. Nu hoppas vi att veckan går fort!
 
KRAM!
 
PS: Ska även förvarna om att det kanske blir lite rörigt här inne på bloggen de närmaste dagarna. Jag ska försöka ordna upp designen lite...=)
 
 
Allmänt | |
Upp