Önskelista för frivilliga..

Jag förstår ju om det är fullkomligt omöjligt för er att inse att jag snart fyller 30. Men så är det. Om bara några veckor passerar jag gränsen. Har inga större åldersnojjor, men självklart känns det underligt att jag inte är 25 längre. Men vad tusan! Ålder är ju bara en siffra! =)

Jag ska vara jätte egoistisk och skriva saker som jag önskar mig här. Som ett litet barn..=) Men samtidigt är det bra påminnelse till mig själv också! Ibland kan jag glömma bort vad jag behöver..=)

1: En cykel! Bägge barnen har en varsin cykel, men kan bara cykla runt på innergården, eftersom jag inte själv kan trampa med på utflykter.. Roligt och behövligt!

2: En systemkamera. Älskar att ta kort och skulle gärna i framtiden gå någon kurs i olika foto-tekniker. (lite svårt om man inte har en bra kamera dock..=))

3: typ 500 000 kronor att kasta in som kontantinsats för vårt drömhus..

4: Löparskor. Jag har fått möjlighet genom jobbet att börja träna på lunchen, men det är inte helt optimalt att springa på löpbandet i högklackat...

Det var allt! =)

Puss och Kram!
Allmänt | |
Upp