Drömmer mig bort litegrann..

 
 
Men har nu kommit på en massa positiva saker med att vara i Stockholm i Oktober.
* Man kan ta riktigt djupa andetag av frisk luft. Det kan man inte i Thailand under högsäsongen.
* Man kan sminka sig utan att det sitter nere på kinderna direkt.
* Man kan ta ett stort glas iskall mjölk. Det kan man säkert i Thailand också, men jag lovar att den inte kommer vara lika god.
* Man uppskattar ett besök i simhallens bastu mer här hemma. Tror inte att man är så sugen på att basta i Thailand.
* Man får inte skavsår mellan tårna av flip-flopsen..
 
Verkligen skönt att vara hemma hörrni! Slippa allt det där jobbiga med sol, bad, strand, glada barn, goda drinkar, restaurangbesök i varma kvällar och annat trams.
 
Nu ska jag sätta på mig jackan, gå ner till den stressiga gatan, köra hem genom biltullarna och hämta mina lagom vardagströtta barn. Undra vad vi ska äta till middag idag.. Kanske falukorv? Yey!
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Pillan :

Det är ju nästan så att jag blir sugen på att avboka Thailand ;) PUSS

Upp