Tung av kärlek

Tjaba tjena hallå!
 
Barbamamma här! Jisses, jag är verkligen tung som ett hus! Satt igår och läste lite om hur jag mådde i samma vecka i mina tidigare graviditeter och jag kan ju typ jämföra mig med när jag var i vecka 35 med Stella just nu.. (Jag är i vecka 28..)
Var hos läkaren igen igår och vi fortsätter köra på 50% sjukskrivning en månad till. Skulle mina sammandragningar öka, ville han att jag skulle höra av mig på en gång. Vi får helt enkelt se hur länge det här "skeppet" håller sig flytande kan man säga.. Men två små stjärnor som håller mitt humör uppe är dessa två:
 
 
Stella är så härligt knasig, rolig, tjurig, bestämd, explosiv, påhittig, omtänksam och helt helt underbar. Hon har verkligen ett hjärta av guld och en riktigt liten ordningspolis, den lilla tösabiten.
Sebbe är min förpubertala, virriga och lömska lilla gosse som har så fina tankar och funderingar. Han är otroligt duktig på att sätta ord på känslor och mitt hjärta går i kras varje gång jag hör att han har det kämpigt i skolan. Om han bara kunde förstå hur älskad och bra han är och att han ska sträcka på sig och vara stolt över den han är. Min fina fina 1.a!
 
Det ska bli otroligt spännande att se vilka egenskaper lillasyster kommer att bära med sig till vår lilla familj och det är ju nästan olidligt att behöva vänta så länge tills vi får veta!
 
Nu ska jag hämta lunch till cheferna! Morsning!
 
 
Allmänt | |
Upp