Friday!

Så vart det Fredag även den här veckan! Det tycker vi om!
 
Idag är det planeringsdag på Stellas förskola, så hon får hänga med mig idag. Hon var väldigt laddad på väg in och lovade att vara tyst, sitta still och uppföra sig exemplariskt.. *host*host* Att vara en rastlös 3-åring är inte det roligaste när man ska sitta still på en stol i 4 timmar.. Men hon är duktig. Tittar på film, ritar och är på gott humör.
 
Ikväll ska P och Miss C firas i efterskott i Hammarbyhöjden och tanken var att jag skulle åka dit en sväng. Men när det nu visade sig att Stellan skulle hänga med mig till jobbet blir det nog lite svårt att genomföra..:-( Jag får helt enkelt ladda upp ordentligt och fira maximalt nästa år. Jag vet att mina kära vänner klarar en partykväll utan mig..=)
 
 
Nu ska jag sysselsätta lilla damen.. och jobba..
 
Mors!
Allmänt | |
Upp