kändisar, sms och bus

Titta vilka fina barn som var med i Vadstena-tidningen i Måndags.. :-)
 
Även min stiliga mamma är med på bild och min duktiga svåger i rubriken. Vilken familjefest va?! =)
Det har varit en fototävling i Vadstena med tema Gatuliv och förra sommaren tog Christian det fina kortet på mina barn när dom springer på Vadstenas gator, Jag älskar bilden, då man ser hur Sebbe tittar med ett vakande öga mot sin lillasyster så att hon inte snubblar på gatustenen..=) Mamma skickade in bilden till tävlingen och plockade hem första pris! Så nu kan man säga att nästan hela släkten är lite kändisar där nere..=)
 
 
Sen kan jag ju inte få nog av sonens söta sms. Han lärde sig tydligen att tycka om svamp igår. Det är ju bra! Och "Tak Desama" är ju för gulligt. Nu när han är 9 i alla fall. Hoppas stavningen förbättras liiiite tills han fyller 19. Men då lär han å andra sidan inte sma:a sin kära mor för att bärtta när han "jilar" svamp.. Man får vara glad för det lilla! :-)
 
Igår kom mormor och det blev mycket bus i soffan. Idag fick Stella vara ledig och sista uppdateringen jag fick var att dom ätit frukost, pannkakor och glass. (klockan är 11:15...) Bra jobbat Stellan! :-D
 
Nu ska jag handla tårta. Vi hörs! :-)
 
 
Allmänt | |
Upp