Redan Torsdag! Hurrey!

Jisses vad dagarna går fort! Det jag hittills bockat av från den fullspäckade veckan är:
 
Ett föräldramöte.
Fått sonen klippt.
Grillat korv med en massa scouter och deras föräldrar.
Jonas lagade Sebbes sparkcykel. Yey!
Köpt alla ingidienser till Herrarnas förtjusning.
 
Idag är det den enda dagen då det krockar. Det är Föräldramöte på förskolan, min vattengympa som jag hittills inte kommit iväg på en endaste gång OCH bägge barnen är hemma.. Vi får se om och hur vi löser det hela.
 
 
Är just nu inne i en period när jag överdoserar Ted Gärdestad. Himlen är oskyldigt blå kan ha en av de vackraste melodierna i hela världen. Eller så är det bara mina hormoner som vill spruta ut en massa tårar när jag hör piano-introt. Det är som att trycka på en knapp. Plink-plonk = Buhääähäää!! OM jag någon gång ska lära mig spela piano ordentligt, då ska mitt mål vara att klara av hela den låten. Utan att grina. Man måste ju utmana sig själv liksom..:-)
 
 
Allmänt | |
Upp