Hemfärd

Nu sitter vi på tåget igen. Den här gången i ett aningen snabbare X2000. Barnen är dunderduktiga och tycker mycket mer om att åka tåg än att åka bil. Majken sover som en stock på sätet bredvid.
Vi har verkligen haft en fantastiskt påsklov här nere och det är ju för trist att behöva åka hem. Men det är också alltid lite skönt med vardag & rutiner.. Och vi längtar efter pappa! <3
Igår var vi och badade i simhallen och det var galet kul! Majken satt i bilbarnstolen och tittade på medans jag, Maja och de stora barnen plaskade runt i vattnet. Det var härligt att få bada igen och jag åkte till och med rutschbana! Det ni! På kvällen åt vi Duddes FANTASTISKA biffar med ris och sås och om du läser det här Dudde, så TACK! Det godaste jag har ätit på väääldigt länge!
Om 1 månad åker jag och Majken ner igen och jag längtar redan!

Mors!

| |
#1 - - Dudde:

Härligt att det uppskattades, kul att få bidra med något hoppas Sebbe o Stella gillade det också. Förstå att ni haft underbara dagar i Bjärred.
Kram kram till er alla fem/Dudde

Upp