Lek och bus

Så vart det kväll igen. I morse fick barnen bestämma vad vi skulle hitta på och deras gemensamma svar blev "-ett lekland!" Vi åkte till Lekiz här i Åkersberga, men snopet nog har dom stängt på tisdagar.. Så vi åkte vidare till Lek & Bus i Upplands Väsby istället! Och vilket lekland! Det var helt enormt och väldigt fräscht. Det var inte så mycket folk heller, så barnen flög runt som pingpong-bollar i 3 timmar tills vi åkte hem. 2 av 3 barn somnade som stockar i bilen innan vi knappt hunnit lämna parkeringsplatsen.
Nu på eftermiddagen har Mr'J röjt undan alla ormhålor på baksidan. Så skönt! Nu kan jag kanske våga mig ut igen..;-)
Imorgon bitti flyger jag och Majken ner till lilla kusinen Ally i Bjärred och SOM vi längtat! Ska bli så mysigt att äntligen få träffa henne och att få umgås med fina M&C. Jag tror jag packat ner allt och snart måste jag nog hoppa i säng. Inte riktigt van vid att ställa klockan och gå upp så tidigt..:-)

Allmänt | |
Upp