Årskrönika 2012 (I väntan på bebis..)

 
 
Årets Kärlek: Min & Mr´J s förlovning på stranden i Thailand.
Årets avsked: Fina Dag.  
Årets färg: Lila. Väldigt mycket lila har det blivit.. Med lite påtryckningar från Stellert..
Årets kamp: Alla jädrans graviditetskrämpor som präglat hela hösten.. Men inget ont som har något gott med sig! Snart är hon ju här!
Årets nykomlingar: Albin, Adina, Kakan..
Årets gamlingar: Alla vi 82:or som hamnade på andra sidan 30 i år..
Årets fest: Min hattfest, Nisses galej i rosa villan, Pillans 30-års firande på altanen,
Årets måltid: Dr Fabs födelsedagsfrukost på altanen i solen. Vilken hit! Hoppas på repris varje år! =)
Årets högtid: Den enda högtiden jag hann med utan att vara gravid var påsken. Men midsommar var härligt eftersom det mesta av illamåendet hade avtagit och jag kunde trycka i mig av buffén! :-)
Årets bragd: Söraskolan 3A vinner handbollstrean i Österåker! Loreen drog hem eurovision!
Årets resor: Thailand, Franska alperna, Nyköping, Malmö, Vadstena, Hudiksvall.
 
Nu tog fantasin slut. Det har ju säkert hänt så mycket mer det här året, men det enda som rör sig i mitt huvud just nu är att den här förbaskade bebisen ska komma ut och att Stella ska slutar sura i köket. Sorry..
 
Mors!
 
Nu blickar vi framåt! 2013 kommer bli ett fabulöst år! Det känner jag på mig!
Allmänt | |
Upp