Tjock

Tänkte bara meddela mina flitiga besökare att det fortfarande inte hänt något på bebis-fronten. När jag väntade Sebbe så satte värkarna igång halv ett på natten till den 12:e dagen på övertid. Det skulle alltså vara som att jag om en timme fick mina första tecken på förlossning. I don't think so.. Den här lilla donnan försöker visa vem som för alltid kommer vinna alla kommande konflikter. Snacka hon kommer vara långsint. Eller bara lat kanske.
I morgon ska jag tillbaks till barnmorskan. Då ska hon undersöka livmodertappen eller var det nu var och dessutom ge oss igångsättningstiden på fredag. Skulle gärna slippa igångsättning om det går faktiskt. Skönare att veta att kroppen och bebisen själva känner sig redo liksom.. Jaja. Börjar liksom tveka på om det ens är en bebis där inne. Kanske jätte mycket gaser bara? Eller en elefantunge? Den som väntar (Jävligt länge!!) får se..
Nu: god natt!

| |
Upp