Hemma!

Nu är vi alltså på hemmaplan igen! Utvilade? Njae.. Att åka med tre barn i totalt olika åldrar är ingen dans på rosor. Imellanåt hade jag velat klona mig själv för att alla skulle bli nöjda.. Men skönt har vi haft det! Det finns många bilder att visa och mycket roligt att berätta, så jag får dela upp det lite grann.

Kan börja med att konstatera det jag redan visste. Jag har sjukt duktiga barn. På flygplatsen, i planet på transfer-bussen, överallt under den transporterande delen av resan har dom hjälpt till, suttit mestadels still men framförallt varit tysta. Och det menar jag inte med att jag inte tycker att dom ska låta, men jag är nog lite "skadad" av mina föräldrars yrken under min uppväxt (flygvärdinna och flygkapten) Dessa platser som jag precis nämnde är inte bara platser där man ska ta hänsyn till de andra resenärerna utan det är även folks arbetsplats.
Men ungarna var superduktiga och Vilken skillnad det är att flyga 3 1/2 timme mot Thailands 11! Man hinner ju knappt äta klart innan man ska landa igen! :-)

Allmänt | |
Upp