Onsdag i november

Veckorna rullar iväg med en väldig fart hörrni! Idag är det onsdag och pappa, Ulla och Truls ska komma hit och bo kvar i några nätter. Ska bli väldigt mysigt tycker vi! 
Fast först ska jag till BVC med Majken på en 10-månaders kontroll! Stora tjejen!
Kram på er alles!


Majkens bästa! Knapparna på tvättmaskinen!


Majken stortrivs i sin nya vinterjacka och i syrrans tjusiga mössa!

Och vet ni vad! Mr'J klarade sista provet på sin utbildning! Äntligen är han färdig! Och tänk vad duktig han har varit! Det firade vi med chokladbollar i måndags! Stella gjorde allting helt själv! En blivande konditor kanske? Jag hoppas..:-)

Fick även hjälp med mitt 1500-bitar pussel häromdagen. Så nu är det klart! Älskar att ha ett stort matsalsbord, så jag inte bara (!) behöver lägga 1000 bitar utan kan expandera lite..:-) 



Allmänt | |
#1 - - Dr Fab:

Åh, den kokboken hade jag när jag var liten! Är det din gamla eller finns de fortfarande?

#2 - - Dr Fab:

Åh, den kokboken hade jag när jag var liten! Är det din gamla eller finns de fortfarande?

Upp