Spöktunnel, små steg och mobilfri helg

Här händer det grejer! Majken visar nu väldigt tydligt att hon vill lära sig gå. Hon står i stort sett hela tiden och kämpar för att flytta fötterna. Allt som oftast hamnar hon på rumpan, men hon reser sig fort och fortsätter kämpa. Igår kväll när jag var med på Sebbes höstfest i skolan hade hon tagit ett litet steg här hemma framför pappa. Duktiga flickan! 


Pappas flicka..

Stella hade en kompis med sig hem i veckan och det gick prima! Dom var laddade till tusen och röjde ordentligt runt uppe på rummet ett bra tag innan dom placerade sig i soffan och ritade innan A skulle åka hem. 


Jag var som sagt med och hjälpte till på skolans årliga höstfest även i år, & det var jättekul! Något hög ljudnivå, men väldigt många glada barn brukar ju resultera i just det..:-)
Klassen hade byggt ihop en tunnel med hjälp av alla bänkar och under de andra skolelevernas "krypfärd" stötte man på en massa läbbiga typer. Sebbe satt med en vrål-läbbig grismask och skrämde även de "stora" 6-orna ordentligt..:-)


När "grispasset" var över fick han agera med hockeymasken..



I helgen tänker jag stänga av mobilen. Kan ofta känna att jag ständigt har den i handen och ska testa exakt hur viktig den egentligen är. Det ska faktiskt bli skönt. Så om ni vill nå mig, får ni ringa till Mr'J. Jag ska umgås med mina fina ungar och känna att jag har totalt fokus på bara dom och inte på klockan, instagram, mailen eller något löjligt mobilspel. 

Vi hörs på måndag! Trevlig helg! 
Allmänt | |
Upp