Tisdag, Täby och kortbrist

Idag har vi hängt i Täby med mormor. Lekt i deras nya lekavdelning, tittat i leksaksaffärer (jag har flitigt antecknat inför julens önskelistor!) ätit lunch på Vapiano och bara strosat runt. Mormor hängde med hit efteråt och vi lyckades dammsuga, torka golven och få ihop en anständig middag i lagom tid. Duktigt värre. 
Nu har mormodern åkt hemåt och jag och Mr'J ligger i varsin soffa och njuter av att alla barn sover. Ska nog hoppa i säng och njuta av hur stoor den är innan hälften av barnen kommer och invaderar den inatt. 
Sov gott!

Vi gjorde typ tusen saker idag men endå tog jag bara ETT enda kort.. Jaja. Bättre än inget!

Allmänt | |
#1 - - Catalina:

Yo!! Du har gjort så mycket så jag får lite ångest! Ska vi inte ses någon dag, nästa vecka? Är Sollentuna tokfel för dig?

#2 - - Miss C:

Haha! I måndags var mamma och jag i täby c och åt på Vapiano och kollade i affärer. :) Vilket sammanträffande. :) Puss

Upp