Torsdag

Trots regn och rusk har det varit och härlig dag! Dagen startade med en timmes efterlängtat samtal med nyblivna 2-barnsmamman på Irland. Hon har blivit mamma till en urgullig liten Charlie och jag längtar sååå efter att få träffa honom i oktober!
Efter det åkte jag och Majken till Täby centrum och kikade runt ett tag. Majken fick testköra deras nya lekavdelning och hon ÄLSKADE den! När vi gick därifrån vart hon sur och blängde på mig.. 

När vi kom hem var det dags att hämta Stellan på förskolan. Men hon hade visst bestämt sig för att INTE åka bil hem idag. Så hon valde att istället gå bredvid bilen. Har jag nämnt att hon är envis? 

När vi väl kommit hem och middagen var färdigäten och bortplockad hade pappa-dotter någon form av lek med konstiga mössor i soffan..

Sedan var det dags för mamman i huset att åka iväg på föräldramöte på förskolan och när jag kom hem igen provade jag och Stella att prata videosamtal. Hon i källaren och jag på ovanvåningen. Nöjd dotter.

Och sedan var det dags för tandborstning och läggning. 


Nu sover alla barn och jag tittar på "Hela Sverige bakar". Blir helt galet sugen på bakelser. Kanske får fredagsfika lite imorgon..;-) 
Allmänt | |
#1 - - Linnea:

Asså Julia, Stella måste ju va så lik dig i sättet hon e ju så kul å envis:-)
Så söt!!
Kram

Upp