Torsdag

Snart helg! Lovely! 
Idag har vi hängt en stund med den här urgulliga tösen..

Gulligaste! 

Storebror är fortfarande lite febrig och hängig, så han får fortsätta ligga nerbäddad och titta på film i någon dag till. 
Idag gav jag mig ut på min andra motionsrunda den här veckan. Känner mig duktig. 

Nu har Stella valt godnattbok..
 
Och totalslocknat bredvid mig. 
Imorgon ska vi hälsa på sjukhuset som Stella ska opereras på i maj. Det är på öron/näsa/hals på Sabbatsbergs sjukhus som hon ska förminska halsmandlarna och ta bort körteln bakom näsan, om ett tag. 
Skönt att åka dit en gång innan och se hur det är. Både för mig och Stella. Har inte riktigt löst det med vad jag ska göra med Huligan-Majken, men det löser dig. 
Nu är det snart berg-Meltzer på tv! Kram!


Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Vad duktig du är! Heja heja =) Puss

Upp