Ute, bad och spring

Vilket fantastiskt väder vi har! Vi har i stort sett bara varit utomhus de senaste dagarna och det är ju underbart! 






Idag hängde vi i tre timmar på domarudden. Vi satt på stranden tillsammans med vänner och värmde oss i solen och fikade. Barnen lekte och Majken vägrade förstå att det bara är april och inte direkt badväder. Majken vann kan man säga.. Tur att jag hade extrakläder med mig.. 
När vi kommit hem och middagen intagits så knöt jag på mig mina nya supersnabba (och färgglada!!) springskor och drog på mig mina nya fina träningskläder som jag fick i födelsedagspresent. Sedan tog jag första löpturen på ungefär 9 år.. Lite behövligt kanske. Och skönt! Nu ska jag försöka fortsätta röra på fläsket lite oftare.

Nej, nu måste jag packa och dona. Imorgon blir det bil och båt-utflykt! Vi ska till Skansen! Mors!


Allmänt | |
Upp