Veckoslut

Jag klarade mitt första mål! Tre turer på en vecka. Efter att barnen nattats, tog jag en spring/gång-tur på ca 4 km. (30 min) och nu ligger även jag nerbäddad och klar för skönhetssömnen. Idag har Stella varit hemma hos en kompis hela dagen och Sebbe hade en kompis här hemma. Vi har varit ute i trädgården hela dagen och snart, snart, snart får jag börja inreda lekstugan! Mr'J har spikat tak hela dagen och nu är det bara småfix kvar. 
Här har granngubben kommit för att inspektera hur bygget går..

I det här trädgårslandet har jag legat. Tanken är att det ska planteras lavendel och dofta härligt, när man traskar ner för trappen..
Majken har strosat omkring i solglasögon och solhatt (som när denna bild togs, kastats av..) och varit nöjd. 

Och för att kunna se den vackra blomningen i plommonträdet, så åkte solglasögonen också av. Otippat. 

Imorgon är det åter måndag och då hoppas vi på picknick i solen. Härliga mammalediga-liv! :-)

Kram på er! 

Allmänt | |
Upp