Veckan som gått!

Det här med att blogga på semestern blir inte värst ofta.. Men nu är vi här igen! Den här veckan har vi gjort en massa skoj!
Så som att trycka 50 gånger på spolknappen när man (läs: Majken) inte tror mamma och pappa ser eller hör..


Vi har haft vattenkrig med vattenballonger. Galet roligt! Och helt fruktansvärt långtråkigt att fylla. Men alla kastade för glatta livet och skrattade högt, så det var det värt.



Vi har varit på Systembolaget och Majken visste precis vad hon ville ha.. Hon får dock vänta ett par år till.


Vi har spelat spel och det visade sig att Stellert är en hejare på charader! Att vara i samma lag som Majken var kanske inte en fördel för mig. Hon är inte helt tydlig i sina tolkningar om man säger så..Men roligt var det!


Vi har tittat på turistfilmer som folk lagt upp på nätet. Vi lekte charter och såg en spännande show med bamse och hans vänner. Majken vill tillbaks till Mallis!


Jag har varit på stranden med dom häringa två godingarna.


Vi grävde ner delfinen i sanden.


Och lånade mammans sarong..


Medans Stellert åt tacos i en koja hemma hos bästa faster Fia!

Och när hon kom hem tyckte hon att även vi skulle ha en koja i vardagsrummet. Sagt och gjort. Lördagskvällen spenderade S inne i kojan.

Vi var även en sväng förbi djuraffären i byn. 

Detta är blicken som betyder: -Jag vill ha en kanin. Jag vill ha en kanin. Jag vill VERKLIGEN ha en kanin. Jag typ MÅSTE ha en kanin. Varför köper vi inte en kanin för bövelen!? 

Idag kom äntligen familjen J hem, och vi han med en liten bad-dejt på eftermiddagen och det var glada barn som hade längtat efter varandra. 


Imorgon åker vi på utflykt tillsammans. Det blir sköj! 

Kram! 
Allmänt | |
Upp