4:e advent!

Det blir mest helgbloggning nuförtiden. Men nu är det ju "lördag hela veckan" fram tills den 7:e januari! Härligt! 
Vad har hänt sedan sist då? Jo, det ska ni få serverat här:


Vi har varit i Stinsens köpcentrum och ridit på roliga hästar! Och tittat på ännu ett luciatåg..


Lagt pussel!

Bjudit mina härliga vänner på adventsfika! En mysig tradition. 



En kväll tog jag alla barnen och gick till lekparken. Kommunen hade inte prioriterat beslysningen här, så även om ytan var liten, så tappade jag bort barnen stup i kvarten. Men barna var glada!


Fixat presenter till förskolefröknarna hanns också med!

Mormor kom hit i fredags och lärde Stella att väva! Nu ska det produceras mattor!

Igår rullade jag 161 köttbullar. Det ska nog räcka!

Tur att man har en storebror som kan stötta i trappan..:-)

Nu sitter jag i en stol hos frisören. Ett riktigt spontanbesök som nu verkar resulterat i page. En aningens vågat kanske, men det växer ju ut om jag ångrar mig! :-) 
Och nu är det bara 2 dagar kvar tills SysterYster med familj kommer! Längtar lika mycket till det, som till julafton. Snacka bra kombo!

Nej, nu ska jag titta uppåt, snett åt vänster och hålla andan för att hår som far omkring. 

Vi hörs! Ciao! 
Allmänt | |
Upp