Helgsummering

Gårdagskvällen var fantastisk! Det kändes verkligen som att jag var precis där bredvid i soffan i Bjärred!

Jag och Majken Mello-laddar!




Tack snälla ni att jag fick vara med! 

Imorse vaknade vi av sooool!! Minns typ inte när jag såg den dör runda gula grejen sist.. Men ack så välkommen är den!

Himlen var klarblå, så vi bestämde oss för att gå ut på en promenad. Solen försvann genast och istället lekte vi i lekparken i snöblandat regn och blåst.. Men lika kul hade vi! :-)

Sen sprang vi hem för att se slutet på stafetten! Ett till guld! Sjukt bra jobbat! 
När segeryran lagt sig bakade jag och Stella schackrutor. 

Sen har Jonas varit ute en timme med bägge flickorna och grannpojkarna och jag passade på att dammsuga. Nu är middagen äten och jag sitter och tittar på två badflickor. En skön helg som som alltid gått lite för fort.. 

Hej hopp! 
Allmänt | |
Upp