Lördag!

Jag överlevde gympapasset! Fast oj, så ont jag har i kroppen redan! Kommer bli en utmaning att komma ur sängen imorgon.. MEN, det var jätteroligt! Stella älskade det och det var ett mysigt sätt att göra något tillsammans och samtidigt få igång pulsen på lördagsmorgonen! Det kommer vi garanterat att göra igen! 
Direkt efter gympapasset åkte vi mot Täby och barnkalaset på Nikkis lekland. Två timmar av lek, stoj, tårta, discokulor och klättring i alla lekställningar. 

Tårtan gick inte av för hackor..
Jag smet iväg en stund från kalaset och strosade runt på MIO.. Otroligt skönt att titta runt helt själv och drömma sig lite om ett välmöblerat hem..;-)



Efter kalaset åkte vi hem till farmor och farfar i Sollentuna som äntligen är hemma efter 2 veckor i Thailand. Brunbrända och efterlängtade. Vi tittade på OS, blev bjudna på middag och lekte. Mysigt!



Nu är vi hemma. Flickorna somnade vid strax efter sju och vi har tittat på melodifestivalen. 
I mitt nästa liv ska jag bli en discopingla. Glittra, dansa, sjunga och vara en medlem i Alcazar. SOM dom svängde ikväll. Jag är redo att skicka dom till Köpenhamn i maj. 

Nu ska jag sova. Puss!
Allmänt | |
Upp