Mellokväll på länk & Trulstavla!

Ni vet ju mina favoriter som lämnat 08-området för att hänga nere i blåsiga söder? SysterYster och Miss C alltså. Sen har jag ju en till liten favorit. Melodifestivalen! Och ikväll ska alla mina tre favoriter sammanstråla. Utan mig! Fy bubblan så bitter jag är! Det väntas mellokväll i Bjärred med vin, egengjord pizza och bästaste sällskapet i hela världen. Och Ally för tusan! 
Men jag tänker inte sitta och vara bitter inte! Här ska videosamtalas! Jag ska klä upp mig i glitter, hälla upp ett glas bubbel och sedan ska jag hänga i Bjärred på länk. Det ser jag fram emot! 
Hehe, 629 kilometer, som bortblåst för en kväll! Yey! 




Och titta pappa och Ulla vad jag hittade på loppisen imorse! Om det inte var så att det var en aningens överpris på den, så hade jag slagit till på en gång! :-) 


Allmänt | |
Upp