Måndag

Vi har haft ett par härliga dagar här hemma. Vi har lekt "hitta Stella":

Åkt en massa pulka på tomten:

Jag och Stella har varit på bio och tittat på Bamse och tjuvststaden:

Jag och Sebbe har byggt med hans minecraft-byggsats:

Vi har både klätt oss för kylan:

Och drömt oss bort till varmare och soligare platser..:

Vi har även tömt (och provsuttit) hyllor som ska säljas på blocket:

Idag har vi inhandlat födelsedagspresent till Mr'J som fyller år på torsdag. Och efter middagen gick jag och dom stora barnen ner i källaren och badade bastu. Sebbe konstaterade att "-Det här var mycket skönare än vad jag trodde!" Och Stella fick jag i stort sett dra ut när det var dags att gå och lägga sig. Hon ville ha en kall trasa som hon kunde badda ansiktet i, då var hon helnöjd och njöt av värmen. Det var mysigt och det kändes lite lyxigt att vi bara kunde duscha, sätta på oss pyjamas och gå upp för trappan för att komma "hem" igen. Efter en kopp te och Guldbaggegalan ligger jag nu i sängen och laddar inför morgondagen. Då blir det öppna förskolan ned både Majken och Stellert! 

God natt! 
Allmänt | |
Upp