Onsdag

När Stella får tag i min mobil på väg hem från förskolan blir slutresultatet såhär..






Hon gillar att fotografera den där gulliga 4-åringen..:-)

Annars så packar, tvättar och planerar jag för vår resa söderut nästa vecka. På tisdag tar jag och flickorna tåget ner till kusin Ally i Bjärred! SOM vi längtar! Vi åker inte hem förens nästa måndag, då vi tar flyget hem, så vi ska få hänga lääänge! Hoppas även få umgås mycket med den andra emigranten Miss C och spana in hennes nya hem! 
Men eftersom vi ska vara borta i en vecka, så behövs det packas ordentligt.. (Tur att syster har tvättmaskin..) 
Huvudsaken är att jag kommer ihåg mig själv och barnen. Sen överlever vi nog! ;-)

Imorgon går vi upp tidigt för att sjunga för vår fina Mr'J som fyller hela 32 år ung! Vi firar med kaffe, paket och flagga. Det blir fint det. 

Nej, nu ska jag sätta igång med kvällsbestyren. 

Kram på er!

//Jullbert
Allmänt | |
Upp