Vadstena

Åh vilken underbar helg vi haft! Vadstena är utan tvekan en av Sveriges vackraste platser och att solen skiner och man har sin härliga familj nära gör att en sådan här helg inte kan bli dålig.
Vi har hunnit göra mycket under dessa 3 dagar, så vi drar igång en resumé på en gång!
Stella har pysslat med mormors alla små söta och ömtåliga prylar. En dröm för en liten flicka som älskar att småpyssla med smågrejer..

Majken och Ally har delat vagn och Ally tyckte mycket om att sitta längst fram och visa vägen!


Majken har åkt bil..


Och Stella har gjort stunt-trick i hoppborgen!


Vi har fikat..


Druckit vin på uteservering och lekt festival.

Kvällsdopp..

Och mitt-på-dagen-dopp!


Majken tycker mycket om att bada..

Och Ally och Majken är en härlig duo. Igår tränades det på kommande partytrick. Att mata varande med sked utan att använda händerna..

Stella och mormor gjorde dessertbakelse och flickorna var väldigt sugna på grädden..

Resultatet! Supersmarrig!


Sebbe är inte helt överförtjust i att vara ensam "stor" pojke bland alla flickor, men ibland hoppar han in och busar med de små brudarna..
Fast helst busar han med Big C. Bästa morbrorn!

Varje kväll blir man stum av solnedgången i köksfönstret. Vättern är vacker.

Jag hade med mig systemkameran också, men måste lägga in bilderna innan jag kan visa er bilder från minigolfen, loppisshoppingen, mer solnedgångar och middagarna i trädgården. 

Nu somnar jag.. Kram!

Allmänt | |
Upp