Mitt i veckan

Mallis är fantastiskt! Stella är just nu helt besatt i hästridningen som finns precis nedanför våran balkong. En annan (läs: mamman) funderar ju mest kring hästarnas välmående och den lilla detaljen att det inte finns några hjälmar. Dessutom är det mamman själv som får leda hästen 6 varv runt den lilla banan.
Stella däremot är helt galen! Hon vill trava! Nåja. Vi har gett med oss litegrann och hittills har det blivit 3 ridturer hittills. Med en aningen skakis morsa med tygeln (höll på att skriva kopplet..) i hand..



När vi inte rider, dricker vi svalkande drycker, så som sangria och fanta lemon..


Njuter av havet..

Och plaskar i poolen..

Och igår åkte vi först turisttåget..

Och sedan hästochvagn!


Och jag vet ärligt inte hur många timmar i mitt liv sedan Majken kom, jag stått såhär. Den ungen är fullkomligt galen i rutschkanor.


Självklart är poolområdet fullt av vattenrutschkanorna, så jag och Mr'J turas om även där.

Idag avslutade vi dagen med att titta på prinsessan Leonores dop på SvtWorld. 

Imorgon väntas mera bamseklubb och på kvällen åker vi in till Alcudia stad och kollar läget. Mors!





Allmänt | |
#1 - - MissC:

Åh vad underbart!! Längtar efter er! Puss

#2 - - Malin:

Härligt ni verkar ha det!

Det är ni SÅ värda!

(Även om jag är så avundsjuk att det liksom skär i hjärtat ;-) )

#3 - - MissC:

Jag kan liksom inte sluta titta på bilden på Stella i hästvagnen. Så fiiiiin!

Upp