Sista kvällen

Så var vår vecka på härliga Mallis över. Imorgon bitti flyger vi hem igen, och som vanligt skulle man kunna tänka sig att stanna några extra dagar.. Men hemma väntar framförallt vår efterlängtade Sebbe och inte minst härligt besök av Ally och hennes familj! 

Det tog några dagar, men idag vågade sig Stellert upp i hotellets vattenrutschbana! Och HEJ vad det gick! Tog Majken i knät och provade att åka ett åk även med henne. Efter det åket ville hon såklart inte göra någonting annat resten av dagen.. (Vad hade jag egentligen förväntat mig?!) så nu sitter jag med en lätt ömmande bakdel, men med glada barn som sover där inne..





Efter lunch var det dags för Stellas sista bamseklubb och när vi sedan kom och hämtade henne 2 timmar senare hade alla barnen satt ihop en cirkus! Vi fick en varsin biljett och satte oss. Det fanns tigrar, ballerinor och clowner. Och vår älskade Stella var "Världens starkaste tjej"! SuperStarkaSuperStella! 


På varje "tyngd" stod det 100kg, så vår starka dotter tog alltså 200kg i tyngdlyftning! Inte illa pinkat måste jag säga! Dessutom hade hon odlat mustasch och polisonger..:-) 

Ikväll har vi ridit igen, tittat på bamses show och ätit middag bredvid Bert Karlsson. Som tydligen MÅSTE ha kött och pepparsås på sin semester. Det skulle servitören tydligen hälsa till "the cock".. Hehe..

(Bert är alltså mannen i grön tröja.. Modigare än så är jag inte..)

Nej, nu måste jag hoppa isäng! Imorgon ska vi tvinga på Majken bältet på flyget igen. Kan bli en spännande upplevelse.

Natti natti! 
Allmänt | |
Upp