Fredagen i bilder..

Gårdagen var en riktigt härlig vårdag. (Jag tänker inte kommentera snöovädret utanför idag..) 
När jag och Majken lämnat Stella på förskolan lekte vi tittut på framsidan..

Och vandrade runt på altanen med handväskan.

När vi kom in lekte vi med Majkens favoritleksaker. Pippihuset!

Efter lunchen bidde det lite vila..

Och under tiden hon sov passade modern i huset på att städa lite..

Och när vilan var över tyckte Majken att det var på tok för lugnt och vardagligt här hemma. Det var ju trots allt fredag! Så glitterskorna åkte på och det blev lite step i hallen!


Och tydligen så ger en strumpa mera discofeeling..
Sedan var det dags att ta hand om tvätten! Det tycker Majken är jätteroligt!


Sedan vart det en promenad för att hämta Stellert. Jag tog med sparkcykeln och hej, vad hon har fått in snitsen nu. Jag får liksom springa hela tiden för att komma ikapp. 

 Vi turas om att trycka på knappen och idag var det Stellans tur. 



Men när man sparkcyklar sådär megafort hela tiden, så blir man lite trött och hängig efter ett tag..


Men till slut kom vi hem och vi fick mysigt besök av Dr'Fab och lilla A! 2 timmar gick superfort och jag glömde att ta kort.
Efter dagens middag som bestod av Stellans val: Pannkakor, kröp vi ner i soffan och tittade på TVÅ filmer! Super Buddies och Kalle och chokladfabriken! 

Men i ärlighetens namn lyckades vi inte riiiktigt se klart hela sista filmen..


Någons ögonlock blev lite tunga..

Nu bäddar vi åt kvällens övernattningsgäster! Hurrey!

Trevlig lördag! 
Allmänt | |
Upp