Tisdag

Oj bad dagarna går fort! 
Vi har haft en strålande helg med höjdpunkten i lördags då några av mina fina vänner kom hit och åt hämtmat, tittade på schlagern, spelade spel och umgicks. Jag älskar mina vänner! Jag mår så otroligt bra när jag får/fått tanka på med energin som dom ger mig och jag lever länge på glädjen från en kväll som i lördags. Nu längtar jag redan tills nästa!
Annars då? Jo, vi vuxna i familjen är förkylda och lite gnälliga, men barnen är friska som nötkärnor! Så av den enkla anledningen ska jag genast sluta med det där gnällandet..:-)
Imorgon ska Stella vara ledig och vi ska besöka ortens berömda lekland. Ska bli skoj att hitta på något, så här mitt i veckan.
Nej, måste passa på att sova när barnen gör det också! Natti gott folk!

Det är himlans kul att äta själv..


Och att läsa om bondgårdens alla djur med pappa.

Inte lika roligt med glasögon..

Välling i soffan innan läggdags..



Att hänga på Stellas förskola är det bästa Majken vet! Man får liksom springa och jaga henne för att kunna åka hem. Håller tummarna att det kommer bli enkelt när hon ska skolas in i augusti..
Allmänt | |
Upp