Varmt och skönt!

Helg igen! Gårdagen var en härlig dag! Vi startade fredagen med att boka en resa! Vi har funderat fram och tillbaka en längre tid om vi ska åka någonstans den här sommaren och när vi hittade en billig men bra resa till Mallis om två veckor, så slog vi till! Sebbe har under hela våren sagt att han helst inte vill åka på solsemester och när vi visade honom mallisresan sa han tydligt att han helst skulle vilja stanna hemma. Han har kommit fram till att han hellre vill åka till storstäder än solresor. Vi märkte väl det ganska tydligt redan förra året på Rhodos, så han fick igenom sin önskan nu. Dock känns det ju helt konstigt för min del att bara ha flickorna med mig, men eftersom han inte vill åka med oss, så fick han önska någonting annat vi kan göra i sommar. Hans önskemål blev: Att han och jag ska åka till Norrköping (!!?), gå på Harry Potter utställningen där, äta på restaurang, gå i affärer och bo på hotell. Lät som en mycket bra plan tycker jag! 
Men vi startar med Mallis-Alcudia den 7:e juni. En vecka med sol och bad, tapas och sangria! Härligt!



Efter resebokning och semesterplanering med sonen hade jag och flickorna vattenkrig! Sjukt kul! 


Och i väntan på de stora poolerna på Mallorca, plaskar vi i baljan!


Sen kom pappan hem. Eldade igång grillen och serverade somriga drycker.

Hade härligt Middagssällskap ute på altanen.


Och efter att flickorna somnat för kvällen satt jag och mannen kvar ute på altanen tills det blev mörkt. Lite ostar, tända ljus och ljummen kväll. Gött!

Nu kör vi lördag och Majken har redan hunnit bada i baljan!



Allmänt | |
#1 - - Faster Malin:

Åh, härligt med solsemester snart!! =)

Upp