Fredag

Helg igen! Det märks ju tydligt att timmarna på vardagarna är färre nu när man jobbar igen.. 
Förra helgen spenderade jag två härliga dagar ute på Ekerö med mina fina kompisar. Lördagen serverade ett underbart höstväder och vi kunde sitta ute i solen hela dagen. 
Det var skönt att "tanka på" och jag blir en så mycket härligare och gladare Julia när jag får släppa hemmet och bara vara ett par timmar ibland. 



I veckan kom pappa, Ulla och Truls hit och hälsade på! Härliga gänget från Dalarna! Dom har under en tid funderat på att köpa en iPad. Jag tror kanske att jag lyckades få i alla fall pappa att bestämma sig. Vi laddade hem ett flygsimulator-spel. Hej och hå vad det gick! 



Idag när jag kom hem från jobbet hade vi besök av en annan pappa. Svärfar Åke satt nämligen på taket och hjälpte oss med en "oj-det-regnar-in-olycka". Bästa bästa Åke. Vår hjälte!

Majken har mest fokuserat på köksarbete den här veckan. Just nu är hon inriktad på att rensa i kökslådorna. Flitig (och en aningens rörig) flicka!

Nu startar vi helgen! 

Hoppla! 
Allmänt | |
Upp