Fredagkväll i oktober

Fredag igen! 
Som jag tjatat om innan. Tiden går så fort! Snart är det jul! Typ..
Men nu njuter vi av hösten! Jag tycker om hösten! 
Häromdagen plockade vi årets ekollon. Hoppas på många fina kvistar i vår. 

Något som inte är kul är morgontrafik. Häromdagen var det regnkaos i länet och det resulterade i en resa på TVÅ timmar. Från åkersberga till Mörby. Med en lysande bensinlampa. En aningens stressigt..

Väl på jobbet gör jag lite allt möjligt varje dag. Målar händer, tittar på ondskan, lär mig och klorofyll och har gymnastik. Igår spenderade jag 40 minuter på skolans gym med en elev och jag var helt död efteråt. Eleven såg helt oberörd ut och tyckte antagligen att jag var en trött gammal tant..


Och vi har varit på kalas! Kusin Penny fyllde 1 år förra veckan! Stella och Majken var laddade!



Imorgon drar jag och mina fina tjejkompisar ut till stugan på Ekerö! Det ska plockas svamp, drickas vin och babblas långt in på natten. SOM jag längtar! 

Trevlig helg! 
Allmänt | |
Upp