Veckorapport

Så har redan en vecka gått! Tiden fullkomligt rusar iväg när man jobbar.. 
Idag är Mr'J iväg på middag med vänner, så jag har haft ansvaret för det efterlängtade lördagsmyset! 
Stella klarade av att hålla uppe ögonen tills första reklamenpausen i fångarna på fortet och Majken somnade strax efter. Ner till källaren vågar jag knappt gå då Sebbe och hans kompis har övernattningsparty där nere. Det är prylar precis överallt. När jag var liten och sov hos kompisar tog jag med mig ett godsedjur på sin höjd. Numera har dom med sig: sin egen kudde, en iPad, en mobil, pokemonbilder + 3 album, två gossedjur och en stationär dator. Tur att kompisen bor nära och inte behövde kånka så långt. 
Men dom skrattar gott och det är ju trots allt lördag. 
Den här veckan har innehållit allt mellan himmel och jord.
Tvättstugeumgänge med lillsnorpan!


Brandstationsbesök med Nils!

Fashion! 


Rådjursumgänge!


Och megarolig after-work med nya jobbet! SOM jag skrattade! Sjukt kul kollega hon här ovanför. (damen på dansgolvet som skulle ta bilden på oss hade nog varit där lite längre än oss och hade därför inte helt koll på läget skulle man kunna säga..) Vi gick all in med discodans (hej, vad gammal jag blev helt plötsligt!) drinkar och försök till kändisspaning. Men eftersom vi är gamla och trötta kommunalarbetare så satt jag hemma i soffan redan vid 23:00.   

Nästa helg blir det fabhelg på Ekerö! hurrey! 

Allmänt | |
Upp