Lördagsmorgon

Det här med att jobba och blogga går som vanligt lite sisådär. Dygnets timmar har minskats känns det som. Men ack vad roligt och skönt det är att åka till jobbet på mornarna. Jag trivs fortfarande väldigt bra och det blir såklart lättare och lättare att hitta sin plats för varje dag som går. 
Igår morse hade jag idrott med en elev och vi hade orientering i 2 timmar. Mycket skön start på dagen måste jag säga. Värsta motionspasset!

När vi kom tillbaks var det dags att uppdatera sin kunskap om nervsystemet. Inte igår jag läste om det precis. Men jag tror både jag och eleven fattade galoppen när vi var klara..

Annars då? Vad har vi gjort mer? 
Dubbelgungat!

Sprungit, hoppat och lekt kull.



Haft sugproppskrig i köket..


Gjort oss fina inför förskolan. (Tofsarna satt kvar tills i bilen på väg dit och hängslena åkte av lagom till lunchen..)


Och läst bok för dockorna.. 


Idag ska jag försöka få familjen att åka på loppis och cykla i solen och ikväll kommer Stellas kompis N hit på sovaöverparty! Det blir fångarna på fortet tema och lördagsgodis. Vi är sååå laddade! :-) 

Trevlig helg! 

Allmänt | |
Upp