En till helg!

Det bara regnar fabulösa helger över mig just nu! Gött!
I lördags checkade jag och Mr'J in på Quality Hotel Globen och i receptionen stod visst Jonas gamla kompis från Sollentuna. Vips så blev vårat förbokade  "vanliga" dubbelrum , en enorm artistsvit högst upp med utsikt över Stockholm. Helt fantastiskt! 
Vi hade egentligen lite eftermiddagsplaner, men det struntade vi fullständigt i när vi väl kommit in på rummet. Istället skålade vi i bubbel, hoppade i morgonrockarna och tittade på utsikten. Hade det varit sommar hade vi nog satt oss på den enorma terassen, men säsongens väder höll oss inomhus.




Efter några timmar på hotellrummet åkte vi till Gondolen. Där fick vi eminent sällskap av A+G och vi skålade i goda drinkar. 
När hungern kom gick vi vidare och intog tapas. Vrålgott och supertrevligt!
Det blev en liten sväng på stan innan vi tog oss tillbaks till hotellet och en ostörd natt i gudomliga hotellsängar. 

Hotellfrukosten serverades med utsikt över en hockeymatch och det här med att äta hotellfrukost på söndagar, det får gärna fortsätta varje vecka..


Efter att vi sagt hejdå till rummet tog vi oss till Solna och dubbelkalas hos kusinerna!


En superb helg helt enkelt! Och så underbart att få umgås med min fina fästman utanför hemmet och utan barn i ett par timmar. Så otroligt viktigt att få rå om varandra och bara vara vi ibland. 
I fredags stod det en vacker bukett på bordet när jag kom hem. 8 rosor. 1 för varje år vi levt tillsammans. Min fina kille!


Nu sover barnen och jag har tränat.

Dags för sängen!
Ciao! 


Allmänt | |
#1 - - I mitt huvud:

Vad mysigt!!! Det är ni väl värda!

Upp