Update från ekorrhjulet..

Dagarna rullar på. Det är som det alltid är i Januari. Man sover, äter, jobbar och uppfostrar. Fast nytt för i år är att jag faktiskt tränar också! Klapp på axeln Julia.
I helgen fyller Mr'J år och nästa helg väntar systerhelg i Jönköping! (Vi möts på mitten.) Ska bli så otroligt roligt! Kan inte komma på när vi två umgicks helt själva, en hel helg, sist. 
Och åka tåg! Själv! Försökte idag tänka ut när jag åkte tåg själv sist. Alltså utan barn och inte bara Roslagsbanan in till stan. En riktig tågresa. Jag kan bara minnas min och miss C's ultra-oorganiserade resa till Gbg och Robbie Williams sommaren 2005(?).. Jag hoppas att jag minns fel och har haft egentid på tåg någon mer gång under dessa 10 år! Nåja, i vilket fall som helst är jag sååå laddad och längtar massor efter vår helg. Nu blir det läggdags. Imorgon är det dags för simskola för Stellert igen! 


Majkert på sin första gympa! 


Farmor och farfars nya familjemedlem Bonnie har kommit! Stella är nyförälskad och skulle helst vilja flytta till Sollentuna idag. Eller kidnappa hem Bonnie. 


Idag kom det massor av snö! 
Lyckliga barn, långsammare trafik, ljusare kvällar och svettigare moder..:-)


Nu sova! 

Ciao!

Allmänt | |
#1 - - Pillan:

Men söta lilla ballerina!!

Upp