12 år!

Tänk va! Idag fyller Sebbe 12 år! Helt galet! Jag minns exakt hur jag firade min 12-års dag. På en restaurang med Linda, Maja och Miss C. Mitt första restaurangbesök utan föräldrar, bara med vänner. Minns det tydligt och idag fyller alltså min lilla lilla Prins lika mycket. Men det blir inget restaurangbesök den här gången. Däremot fylls källaren av några kompisar imorgonkväll. Då ska det ätas tacos, chips och "hängas". Det blir mysigt! 
S har bara önskat sig en sak i år. En bärbar dator. Det är en förbaskat dyr pryl, så vi gick ihop nästan allihop (släkten från alla håll och kanter. Bra med modern familj!) och igår köpte Mr'J den efterlängtade manicken. 

Imorse när vi sjungit vackert och paketen var öppnade var det en mycket nöjd pojke som gjorde sig fin i skjorta och åkte till skolan, 


Min kulinariske son önskade även detta år en genomjobbad meny till middag.. Mc Donalds och chokladpudding! Fyller man år får man ju bestämma, så det var bara att sätta sig i bilen och köra genom driven.


I brist på plats för 12 ljus blev det en nödlösning..:-)

Kompisen SG var här och firade också och efter middagen blev det en fotbollsmatch i källaren..

Och när SG gått hem fick vi igång nya datorn. Helnöjd 12-åring.

Och jag firar ju faktiskt 12 år som mamma idag! Då blir man ju så jäkla glad när man får ett sånt här meddelande på morgonen.. Bästa Miss'C! 


Alla har vi våra brister och även i ett ganska intensivt och händelserikt liv är jag faktiskt väldigt stolt. Först och främst stolt över mina barn. Men också stolt över att jag (och såklart vi. Alla pappor inräknade..) klarar av det. När jag tänker på min och Sebbes historia blir jag varm i hjärtat av att vi står här idag. Han är min etta och kommer alltid ha en mycket, mycket speciell plats i mitt hjärta. Och det vi gått/går igenom har inte varit en dans på rosor, men idag satt vi i källaren och skrattade så vi nästan grät. Tillsammans. DET är jag stolt över. 
Grattis älskade Bus! Jag älskar dig. 

Allmänt | |
Upp