Kalas, bad och partaj

Nya vecka, nya tag!
På onsdag arbetar jag min sista dag på Friberga och det är såklart lite sorgligt när jag tänker på eleverna. Det skulle varit spännande att få följa "mina" 7-or under högstadieåren, men jag ska verkligen försöka hälsa på ibland och se hur de går för dem. 
I fredags blev jag lite avfirad av kollegorna i arbetslaget och det var supertrevligt. Jag bjöd på bubbel och franska godsaker till fredagsmötet och sedan gick vi till Kevinge golfklubb och skålade för ett roligt år tillsammans. 




Annars har även badsäsongen startar för i år! Enligt Majken och Stella iaf! Vi spenderade en eftermiddag/kväll på domarudden och det var tydligen inte sååå kallt i vattnet..



I lördags for vi in till stan och firade faster Fias 24-års dag! (Tänk att den tösabiten bara var 15-16 år och satt med gymnasievalet när jag och Mr'J träffades! Tiden rusar!) alla barn var med och Bonnie blev yber-lycklig! 




På väg hemåt gjorde vi ett snabbt besök i lekparken. Mysigt, men lite för mycket folk för min smak. (Det syns dock inte på de få bilder jag tog ser jag nu..)

I söndags satte jag på mig Picard-förklädet igen och jobbade 6 timmar. Jag trivs bra och det känns spännande och kul med något nytt! Just nu går jag igenom sortimentet lite och idag blev det räkor i vitlök,olja och persilja. Supergott! Nästa får bli vårrullarna!


Nu ska jag göra som Majken. Sova! :-)




Allmänt | |
Upp